REGULAMIN ZAJĘĆ
- Zajęcia z przedmiotu „Promocja zdrowia i świadczenia profilaktyczne” odbywają się w Klinice Chorób Wewnętrznych i Metabolicznych zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym przez Dziekanat i dostępnym na stronie internetowej Uczelni oraz w Dziekanacie.
- Godziny rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsce zajęć określa harmonogram zajęć dostępny na stronie internetowej Uczelni i Kliniki.
- Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, seminariów i ćwiczeń, w formie stacjonarnej lub zdalnej metodą e-learningu, zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia zdalne mogą być realizowane w formie synchronicznej (łączność online studenta z prowadzącym zajęcia) oraz asynchronicznej. Zajęcia w formule asynchronicznej umieszczone zostaną na platformie e-learningowej SUM.
- Student jest zobowiązany do punktualnego przybycia na zajęcia.
- Student podczas zajęć w Klinice jest zobowiązany do noszenia czystej medycznej odzieży ochronnej i obuwia na zmianę.
- Student powinien odnosić się z szacunkiem do chorych, nauczycieli, personelu szpitala i innych studentów.
- Student jest zobowiązany do zachowania tajemnicy zawodowej i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
- Studentom nie wolno podczas zajęć korzystać z telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych i innych urządzeń elektronicznych, chyba że osoba prowadząca zajęcia wyrazi na to zgodę.
- Zabrania się nagrywania zajęć.
- Student zobowiązany jest do wcześniejszego przygotowania się do zajęć w oparciu o „Tematy zajęć” dostępne na stronie internetowej Kliniki.
- Do zaliczenia przedmiotu niezbędna jest obecność na wszystkich zajęciach oraz przygotowanie prezentacji na wcześniej wyznaczony temat, jeżeli jest to wymagane w planie zajęć.
- Prezentację multimedialną należy zamieścić przed zajęciami na platformie MS Teams w zakładce "Pliki" w "Zespole" dedykowanym danemu przedmiotowi.
- Prezentacja multimedialna, która zawiera piśmiennictwo, imię i nazwisko studenta oraz symbol i numer grupy oceniana jest w następujący sposób:
Elementy oceny
|
Liczba punktów
|
Zgodność tematu prezentacji z tematem zajęć
|
5
|
Zgodność zakresu materiału przedstawionego na slajdach z informacjami zawartymi w piśmiennictwie, które jest dołączone do konspektu zajęć:
|
|
100-90%
|
20
|
89-80%
|
15
|
79-70%
|
10
|
69-60%
|
5
|
<40%
|
0
|
Znajomość omawianej tematyki sprawdzana w trakcie prezentacji poprzez dodatkowe pytania zadawane przez nauczyciela i studentów – słuchaczy:
|
|
100-80% odpowiedzi poprawnych
|
20
|
60%-79% odpowiedzi poprawnych
|
10
|
<60% odpowiedzi poprawnych
|
0
|
SUMA
|
45
|
OCENA:
45-40 pkt – bdb
39-35 pkt – pdb
34-30 pkt – db
29-25 pkt – ddb
24-20 pkt – dst
19 i mniej punktów – ndst
- Obecność jest kontrolowana w trakcie zajęć i odnotowywana w dokumentacji przez osobę prowadzącą zajęcia.
- W przypadku nieobecności student jest zobowiązany odrobić zajęcia w terminie uzgodnionym z kierownikiem ćwiczeń.
- Podczas zajęć student jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP.
- Student niezwłocznie informuje osobę prowadzącą zajęcia o wypadku podczas zajęć (np. uraz, kontakt z materiałem biologicznym).
- Wszelkie pytania dotyczące dydaktyki i organizacji zajęć należy kierować do kierownika ćwiczeń.
- Konsultacje dla studentów odbywają się po wcześniejszym ustaleniu terminu (mailowo lub telefonicznie) z Sekretariatem Kliniki lub nauczycielem akademickim.
- Kwestie nieujęte w niniejszym regulaminie określa Regulamin Studiów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach dostępny na stronie internetowej Uczelni.